آموزش نصب وارزون موبایل

آموزش نصب وارزون موبایل در ایران

آموزش نصب وارزون موبایل

بالاخره پس از مدت ها بازی برای ریجن استرالیا آموزش نصب وارزون موبایل در دسترس کاربران قرار گرفت. آموزش دانلود و نصب بازی رو میتونید از سایت رضا جم مشاهده و دانلود کنید.
آموزش نصب بازی وارزون موبایل
آموزش نصب بازی وارزون موبایل

 

بالاخره و پس از انتظارهای فراوان، اولین تصاویر گیم پلی وارزون موبایل منتشر شده و طرفداران با انتشار جزئیات آن حسابی به وجد آمده‌اند.

کمپانی اکتیویژن (Activision) در رویداد Call of Duty Next، پس از معرفی جزئیاتی درباره مدرن وارفیر ۲ و نسخه دوم وارزون، قسمتی را به رونمایی از نسخه موبایل اختصاص داد. به این مناسبت، در این مقاله به بررسی تمام جزئیات این بازی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

 

جزئیات هیجان‌انگیز آموزش نصب وارزون موبایل

طبق اعلام سازندگان و آن چه که در مراسم Call of Duty Next، قابلیت مبارزه در زندان‌های گولاگ برای بازگشت دوباره به میدان نبرد وجود دارد. در این مبارزات، بازیکنان باید وارد نبردی یک به یک شوند و کسی که بتواند حریفش را شکست دهد، دوباره به مپ بتل رویال بازخواهد گشت.

از نسخه دوم Loudout نیز رونمایی شد که با استفاده از آن می‌توانید اسلحه‌های دلخواه خود را شخصی سازی کنید.

 

تاریخ عرضه بازی هیجان انگیز وارزون

طبق اعلام سازندگان، Warzone Mobile در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست در کدام ماه شاهد انتشار این بازی خواهیم بود اما به نظر می‌رسد بسیاری از مراحل آموزش نصب وارزون موبایل ساخت آن با موفقیت پشت سر گذاشته‌ شده‌اند و تا نسخه نهایی بازی چیزی نمانده.

کالاف دیوتی Warzone اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست به یکی از موفق‌ترین عناوین بتل رویال و رایگان تبدیل شود. نسخه موبایل وارزون در سال آینده برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد و ظاهراً تمامی مکانیزم‌های بازی اصلی را نیز در خود جای داده‌ است.

رضا میری | مدیریت کل
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *